Sé de cosas que cuento

Cuéntame.

Cuéntame. Cuéntame algo. Lo que sea. Lo que no sepa. Lo que no me hayas contado.

Cuéntame nuestra historia a través de tus ojos. Cuéntame cómo te ha ido. Cuéntame qué nos pasó. Cuéntamelo.

Cuéntame cómo empezó todo. Y cuéntame cómo terminó todo. Cuéntame por qué dijimos adiós justo cuando todo era fácil. Cuéntamelo. Explícamelo. Dame razones. Devuélvemelas, que yo estaba convencida.

blue-valentine

Cuéntame qué fui para ti. Cuéntame qué fuimos y qué podríamos haber sido de no ser por ti y por mí.

Cuéntame si pudimos con todo. Cuéntame si lo tuvimos todo. O si nos rendimos antes de que llegara el final.

Cuéntame que fuimos como nunca y acabamos como siempre.

Cuéntame qué sientes cuando sabes de mi. Cuéntame si das portazos a mis recuerdos o si los acoges. Cuéntame si te acojonan.

Cuéntame si vienes con intención de quedarte, o si antes de llegar ya te vas a ir.

Cuéntame. Hay tiempo. Cuéntame qué saben de nuestra historia. ¡qué van a saber si no la han vivido!

Cuéntame una que me sorprenda. Que me coja desprevenida y con la guardia baja.

Cuéntame algo que derribe el escudo. Algo que me tire el discurso.

tumblr_ldx8bdvack1qzoaqio1_500

Cuéntame de ti. Cuéntame, porque las redes sociales se me quedan cortas.

Cuéntame si sigue siendo evidente, si sigues siendo predecible.

Cuéntame si has cambiado. Cuéntame mis errores, enuméralos, para corregirlos. Para cometer otros. Haz una lista.

Cuéntame si alguien acortó tus riendas. Cuéntame si dejaste de mantener las distancias.

Cuéntame qué sentiste en Roma, en París y en Venecia.

Cuéntame algo, por favor. Rompe este silencio. Rómpeme otra vez. Cuéntame. Lo que sea. Todo lo aguanto.

Cuéntame el recuento. Dime cuántas guerras perdiste, cuántas batallas ganaste. Si alguna me la dedicaste.

Cuéntame todo lo que omitimos. Cuéntame lo que esperabas de mi. Cuéntame lo que no dijiste a tiempo.

descarga (1)

Cuéntame si seguimos siendo inevitables.

Cuéntame si seguimos a prueba de bombas. Si volvemos a las trincheras.

Cuéntame si con nosotros no, pero sin nosotros tampoco.

Cuéntame si nos volvemos a convertir en piedra. Cuéntame si alguna vez dejamos de ser el bache con el que tropezar.

Cuéntame si seguimos siendo impacientes. Si seguimos buscándonos sin permiso.

Cuéntame si el semáforo está en rojo, en verde o en ámbar. Cuéntame si hay paso de peatones o vas a atropellarme como si cruzara la M30.

Cuéntame si ahora te retengo, si me retienes; o si el cordón rompió de tanto tirar.

Cuéntame si fue premeditado, o si nos dejamos llevar. Cuéntame. Convénceme. Es tu rol aquí.

Cuéntame teorías. Cuéntame cómo se ponen en práctica.

Cuéntame que hasta las trancas. Que hay magia. Cuéntame mentiras piadosas, que las prefiero.

BLUE-VALENTINE-007

Cuéntame que el criminal siempre vuelve a la escena del crimen; cuéntame que nosotros no vamos a ser menos.

Cuéntame. Cuéntame los lunares de la espalda, las imprudencias que cometimos, las que nos quedan por cometer.

Cuéntame que es la penúltima vez, igual que las copas.

Cuéntame el punto. El final, el seguido. El punto y coma.

Acláramelo todo.

Cuéntamelo.

Estoy esperando.

Cuéntame un cuento. Un cuento al oído. Susúrralo. Y me quedo.

descarga

Fdo. Sé de cosas que se cuentan

Responder

